Zagłębienie się w świat e-commerce to ekscytująca perspektywa. Możesz sprzedawać swoje towary online i uczestniczyć w budowaniu czegoś od zera.
Są to dwa pomysły, którymi warto się ekscytować, jeśli mnie o to pytasz. Niezależnie od tego, czy budujesz swoją witrynę na WordPress, czy na innej platformie – za pomocą WooCommerce, czy bez – musisz mieć kilka niezbędnych rzeczy na miejscu, zanim powiesisz cyfrowy znak „Otwórz” i przetworzysz pierwszą transakcję.
Sklep internetowy – to warto wiedzieć!
Założenie konta handlowego dla małych firm w banku lub unii kredytowej może być trudne. Często lepiej będzie założyć konto sprzedawcy internetowego za pomocą pośrednika. Są to firmy, które specjalizują się w tworzeniu kont dla firm internetowych. Wszystkie mają opłaty i mają różne warunki, więc upewnij się, że należytą staranność przed podpisaniem na linii przerywanej.
Portal rynekonline.pl zaznacza, że bardzo istotna jest również metoda przetwarzania transakcji. Często nazywane bramkami płatniczymi, usługi te są przeznaczone dla internetowych firm e-commerce i działają poprzez obsługę aspektu przetwarzania każdej transakcji. Oznacza to przetwarzanie informacji o płatnościach klienta i obsługę gotówki przenoszonej od klienta na konto sprzedawcy.
Jeśli Twoja witryna jest oparta na WordPressie, masz wiele opcji wtyczek do sortowania. Możesz zdecydować się na koszyk na zakupy lub pełną platformę sklepu. To, co wybierzesz, będzie zależeć od rodzaju sklepu, który będziesz prowadzić, sposobu przetwarzania płatności i konkretnych funkcji, które chcesz uwzględnić. Zazwyczaj dostępne są bezpłatne i premium wersje koszyków na zakupy.